شب زنده داران

به نام خداوندی که فریاد رس فریاد خواهان است

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

ساعت

امکانات

Alternative content



نويسنده: MAT تاريخ: شنبه 22 آذر 1399برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

یاداشت

سال ها گذشت اما اون چیزیی که خواستم نشدم 

19:55:53

2018-08-16

نويسنده: MAT تاريخ: پنج شنبه 25 مرداد 1397برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

سلام

خبری نبود تو این 6 سال

نويسنده: MAT تاريخ: جمعه 26 آبان 1396برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

معرفی ۳۰ سایت برای ویرایش آنلاین تصاویر

 

بارها اتفاق افتاده در مکانی که دسترسی به فتوشاپ نداریم نیاز به ویرایش عکس داشته باشیم، سریع ترین و راحت ترین راه حل برای این موضوع سایت های ویرایش عکس آنلاین یا فتوشاپ های آنلاین هستند که امروزه مورد توجه بسیاری از طراحان و کاربران قرار گرفته اند. به همین منظور امروز می خواهیم تعدادی از سایت های ویرایش عکس آنلاین را به شما معرفی کنیم. پس تا آخر این مطلب با ما همراه باشید:

۱- PhotoShop:

شرکت ادوبی نسخه ی آنلاین فتوشاپ را روی این سایت قرار داده تا کاربران بدون نیاز به نصب این نرم افزار توانایی ویرایش تصاویر خود را به صورت رایگان داشته باشند. با عصویت در این سایت شما علاوه بر ویرایش عکس های خود می توانید آن ها را در سایت به اشتارک بگذارید تا دیگر کاربران در مورد آن ها نظر دهند. در این سایت هم چنین می توانید جدیدترین نسخه ی فتوشاپ را به صورت قانونی بخرید یا نسخه trial را دانلود کنید.

 

PhotoShop

ورود به سایت photoshop

2- SumoPaint :

یکی از سایت های بسیار جالب و زیبا برای طراحی نقاشی و عکس های کارتونی و ویرایش عکس هاست؛ گالری این سایت پر از عکس های کارتونی و شخصیت های معروف دنیای انیمیشن است. نکته ی قابل توجه در مورد این سایت تنوع زبانی این سایت است به طوری که زبان فارسی را هم پشتیبانی می کند. می توانید از اینجا وارد صفحه ی اصلی سایت به زبان فارسی شوید.

 

SumoPaint

ورود به سایت sumopaint

3- Pizap :

یکی از سایت های سرگرم کننده برای ویرایش عکس هاست که گزینه ی مناسبی برای سرگرم کردن شما و تبدیل عکس ها به کاریکاتور یا عکس های خنده دار است. اگر می خواهید روی عکس های خود افکت های خنده دار اعمال کنید ما این سایت را پیشنهاد می کنیم. کافیست بعد از ورود به سایت روی دکمه start کلیک کنید تا وارد محیط ویرایش عکس شوید.

 

Pizap

ورود به سایت Pizap

4- Pixlr :

از معروف ترین و پرکاربردترین سایت ها در زمینه ویرایش آنلاین عکس ها Pixlr است که آن را می توان یک فتوشاپ آنلاین به حساب آورد. قابلیت ایجاد تصاویر، آپلود کردن تصاویر و حتی ویرایش تصاویر موجود بر روی اینترنت از قابلیت های اولیه این سایت هستند ؛ از دیگر ویژگی های قابل توجه این سایت نحوه ی خوروجی گرفتن و ذخیره عکس هاست، شما علاوه بر ذخیره عکس ها بر روی کامپیوتر خود می توانید آن ها را در اشتراک facebook خود یا در سایت immo بدون داشتن اکانت ذخبره کنید، همچنین اگر عضو pixlr باشید می توانید مستقیماً عکس ها را در همین سایت ذخیره کنید.
برای ورود به صفحه ویرایش عکس کافیست بر روی لینک open image editor کلیک کنید.

 

pixlr

ورود به سایت pixlr

5- Pixer :

یکی دیگر از سایت های خوب برای ویرایش آنلاین تصاویر pixer است که از امکانات خوبی مثل resize, crop,rotate,flip, effects , special effects و … برخوردار است. قابلیت کار با فرمت های متخلف تصویری مثل jpg png, gif, و bmp را نیز دارد.

 

Pixer

ورود به سایت Pixer

6- Pixenate :

یکی دیگر از سایت ها برای اعمال تغییرات روی عکس ها pixenate است که از امکانات نسبتاً خوبی برخوردار است. همچنین قابلیت ذخیره عکس ها در Flickr را هم دارد.

 

pixenate

ورود به سایت pixenate

7- Picture2Life :

یک سایت با امکانات زیاد و جالب برای ویرایش عکس و به اشتراک گذایر آن به صورت رایگان است. افزونه ی فایرفاکس این سایت هم ساخته شده که می توانید از اینجا دانلود کنید. بعد از ورود به سایت کافیست عکس خود را آپلود کرده و به صورت مهمان یا عضو به ویرایش آن بپردازید، البته پیشنهاد می کنیم عضو شوید.

 

picture2life

ورود به سایت picture2life

8- PicReflect:

یکی از کاربرد های فتوشاپ که به طور وسیعی در اینترنت مورد استقبال قرار گرفت قابلیت ایجاد حالت آیینه ای یا بازتاب برای عکس است. این قابلیت به ندرت در سایت های ویرایش عکس آنلاین وجود دارد ولی سایت pic reflect همانطوری که از نامش پیداست منحصراً و به طور رایگان این کار را انجام می دهد.

 

 picreflect

ورود به سایت picreflect

9- Picoy:

این سایت بیشتر بر روی قاب تمرکز دارد و دارای انواع مختلف قاب می باشد که متناسب با اندازه عکس می توانید آن ها را تعیین کنید. البته برای این کار نیاز به عضویت در سایت دارید.

 

picoy

ورود به سایت picoy

10- PicNik:

یکی از سایت های معروف در زمینه ویرایش عکس سایت پیک نیک است که به طور رایگان و حتی بدون عضویت امکانات فوق العاده ای را در اختیار شما قرار می دهد. علاوه بر ویژگی های معمولی این گونه سایت ها، پیک نیک تعداد زیادی قاب ، تکست، افکت و … در اختیارتان می گذارد که البته بعضی از آن ها نیاز به عضویت در سایت دارند. پس از ورود به سایت کافیست روی Get started now! کلیک کنید تا وارد محیط ویرایش تصاویر شوید. به علت زیاد بودن امکانات این سایت محیط ویرایش تصاویر دارای حجم زیادی است و لود آن برای بار اول کمی زمان بر است.

 

picnik

ورود به سایت picnik

11- PicMarkr:

واتر مارک(water mark) هم از جمله امکانات فتوشاپ است که به ندرت در سایت های مشابه وجود دارد به همین دلیل این سایت که منحصراً به درج واتر مارک ها می پردازد را برای شما انتخاب کردیم. می توانید هم متن و هم لوگو را وارد سایت کنید و بر روی عکس قرار دهید. این سایت کاملاً رایگان است و نیازی به عضویت ندارید.

 

PicMarkr

ورود به سایت picmarkr

12- PhotoVisi:

این سایت یکی از معروف ترین سایت ها برای ساختن والپیپرهای کولاژی( پر از عکس های کوچک، شبیه پازل) است. با کمک این سایت به راحتی می توانید زیباترین والپیپرها را از تصاویر خود بسازید، شما علاوه بر انتخاب عکس ها و انتخاب زیمنه می توانید تمامی عناصر به کار رفته را دستکاری کنید و حتی زمینه ها را مطابق میل خود بچینید. مطمئناً بعد از چند بار استفاده از این سایت عاشق این سایت خواهید شد!

 

photovisi

ورود به سایت photovisi

13- PhotoFunia:

این سایت مملو از افکت های زیبا و جذاب است و می توانید به راحتی و تنها با یک کلیک به صورت رایگان این افکت ها را بر روی تصاویر خود اعمال کنید. اگر پست قبلی مربوط به طراحی اسکچ مورد پسند شما قرار گرفته باید گفت که افکت pencil drawing این سایت نوعی اسکچ است که به طور خارق العاده ای اسکچ های زیبا و عالی در اختیار شما قرار می دهد. کافیست یک بار امتحان کنید تا این سایت برای همیشه در ذهن شما باقی بماند.

 

PhotoFunia

ورود به سایت PhotoFunia

14- Phixr:

با وجود ظاهر ساده این سایت امکانات خوب و مناسبی برای ویرایش عکس در اختبار شما قرار می دهد. پیشنهاد می کنیم در سایت عضو شوید اما بدون عضویت هم تمام امکانات در اختیار شما قرار می گیرد. افکت های گوناگون ، قاب های مختلف ، عکس های زمینه، جلوه های تصویری و … از امکانات این سایت هستند.

 

Phixr

ورود به سایت phixr

15- My Theme Photo Editor:

یکی دیگر از سایت های سبک و ساده اما با امکانات زیاد همین سایت است که علاوه بر امکانات ساده و معمولی امکاناتی مثل گرادیانت، تکست، رسم خطوط و شکل ها را هم در اختیار شما قرار می دهد. امکانات خاصی مثل انیمیشنی کردن تصاویر ، اعمال افکت آیینه ای متحرک ، اسلاید شو و ترنزیشن هم از قابلیت های رایگان این سایت است که نیازی به عضویت ندارد. در صفحه اصلی سایت ۴ نوع دسته بندی پیشرفته قرار داده شده(متحرک سازی، جلوه آیینه ای متحرک، اسلاید شو و ترنزیشن) که با انتخاب آن ها ابزار مربوط به آن ها ظاهر می شود. همچنین در محیط ویرایش می توانید افکت های اضافه را از منویی که در قسمت بالای سایت قرار دارد انتخاب کنید.

My Theme Photo Editor

ورود به سایت my theme

16- Lunapic:

این سایت همان my theme photo editor است فقط دامین و سرور آن فرق می کند. مدیران این سایت با این کار تاحدودی باعث رفع مشکل ترافیک احتمالی سایت شده اند.

 

lunapic

ورود به سایت lunapic

17- WebPicTool:

یک سایت مناسب برای انجام تغییرات روی عکس ها که شامل امکانات مختلف و کارآمدی چون قاب، متن، افکت، تغییر اندازه، برش و… است.

 

webpictoo

ورود به سایت webpictool

18- LoonaPix:

این سایت جلوه های بسیار زیبایی را به تصویر مورد نظر شما اضافه می کند و آن ها را به صورت رایگان در اختیارتان قرار می دهد . همچنین Loonapix امکاناتی مثل قاب های متنوع (Frames) ، افکت های صورت(Face Effect)، والپیپرهای تقویمی (Calendar Wallpaper) و ساختن تصاویر متحرک (GIF) را در اختیارتان قرار می دهد.

 

loonapix

ورود به سایت loonapix

19- Hair Mixer:

این سایت یک ایده ی بسیار خلاقانه و جالب دارد که با کمک این سایت به راحتی و بدون هیچ زحمتی می توانید مدل های مختلف مو را بر روی صورت خود امتحان کنید. البته برای استفاده از تمامی امکانات نیاز به عضویت در سایت دارید. متاسفانه یا خوشبختانه مدل موهای مردانه در این سایت وجود ندارد!

 

hairmixer

ورود به سایت hairmixer

20- FreeOnlinePhotoEditor:

یک سایت ساده و سبک برای انجام تغییرات روی عکس هاست؛ می توانید عکس را آپلود کنید یا لینک آن را به سایت بدهید. این سایت هم امکانات خوب و افکت های مخصوص به خود را دارد.

ورود به سایت free online photo editor

free online photo editor

21- FotoFlexer:

اگر به دنبال یک سایت با طراحی زیبا و با امکانات فوق العاده زیاد برای ویرایش تصاویر خود هستید ما این سایت را پیشنهاد می کنیم. علاوه بر امکاناتی که در بین تمامی این سایت ها مشترک است این سایت کارهای بیشتری مثل روتوش تصاویر و برجسته کردن و کوچک کردن اعضای بدن هم انجام می دهد! لایه بندی های مختلف بر روی تصاویر، تنظیم رنگ، تغییر اندازه های منحصر به فرد ، متحرک سازی تصاویر، امکان اعمال تکست های زیبا و مختلف، افکت های صورت، کارت پستال، قاب های مختلف، شکلک های مختلف، برچسب های مختلف و … از امکانات رایگان این سایت هستند.

fotoflexer

ورود به سایت fotoflexer

22- FlauntR:

FlauntR یک سایت فوق العاده زیبا و پیشرفته برای ویرایش تصاویر و اعمال افکت های گوناگون بر روی تصاویر است که از ۵ قسمت تشکیل شده و هر قسمت کارهای مختلفی بر روی تصاویر انجام می دهد. امکانات این سایت به طور باور نکردنی ای بالاست و به شما اجازه می دهد هر کاری دلتان می خواهد با تصاویرتان انجام دهید. البته قبل از هر کاری باید در این سایت عضو شوید، البته خوشبختانه عضویت به صورت رایگان انجام می گیرد.

FlauntR

ورود به سایت flaunr

23- FaceInHole:

یکی از کارهایی که کاربران فتوشاپ را به وجد می آورد قرار دادن چهره ی خود بر روی بدن دیگران است. معمولاً تنها کاری که تازه کاران با فتوشاپ انجام میدهند همین کار است اما این کار سختی های خاص خود را دارد. سایت face in hole انجام این کار را تا حدود زیادی برای شما آسان کرده و شما فقط باید عکس خود را آپلود کنید.

flaunr

ورود به سایت faceinhole

24- Dumpr:

این سایت شباهت های زیادی با LoonaPix دارد و هر دو تقریبآً کار مشابهی انجام می دهند با این تفاوت که افکت های محتلفی دارند.

Dumpr

ورود به سایت dumpr

25- Dr Pic:

این سایت طوری طراحی شده تا شما بتوانید در کمترین زمان تغییرات خود را بر روی تصاویرتان اعمال کنید. امکانات این سایت هم مشابه سایت های قبلیست و فقط در افکت ها یا قاب ها تفاوت دارد.

Dr Pic

ورود به سایت drpic

26- Cellsea:

یکی دیگر از سایت های خوب و مناسب برای ویرایش آنلاین تصاویر است که از امکانات نسبتاً خوبی برخوردار است.

Cellsea

ورود به سایت cellsea

27- BigHugeLabs:

یکی از اولین سایت هایی است که به منظور ویرایش آنلاین تصاویر به وجود آمد. افکت های زیبا و کمیاب از جمله ویژگی های این سایت است که باعث محبوبیت هر چه بیشتر این سایت بین کابران شده است.

BigHugeLabs

ورود به سایت bighugelabs

28- Aviary:

درست مثل FlauntR این سایت هم دارای طراحی زیبا و امکانات زیادی است. محیط ویرایش ، نحوه قرار گرفتن منوها و گزینه ها، لایه بندی بودن آن همگی شبیه فتوشاپ است. البته این سایت تنها مختص به عکس نیست بلکه قابلیت هایی مثل تغییر یا ایجاد موسیقی، عکس گرفتن از صفحه نمایش ، ساختن وکتور، مارک آپ روی ویدیوها، تغییر در افکت ها و تغییر در رنگ ها را هم دارد.

Aviary

ورود به سایت aviary

29- PhotoFunny:

یکی دیگر از سایت های ویرایش آنلاین تصاویر است با این تفاوت که بیشتر افکت ها وجلوه ها خنده دار هستند . اگر می خواهید تصاویر خنده داری از عکس های خود ایجاد کنید ما این سایت را پیشنهاد می کنیم.

PhotoFunny

ورود به سایت photofunny

30- FunPhotoBox:

این سایت هم مثل Dumpr و LoonaPix عمل می کند اما هر کدام از این سه سایت افکت های متفاوتی ارائه می کنند.

funphotobox

ورود به سایت funphotobox

نويسنده: MAT تاريخ: شنبه 17 بهمن 1394برچسب:معرفی ۳۰ سایت برای ویرایش آنلاین تصاویر,ورود به سایت sumopaint,قرار دادن عکس در اینترنت,ویرایش عکس انلاین,Pixlr, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

دانلود مستند پرونده‌اي براي خالق

 

نزاع میان علم و داروین بر سر چیست؟ + فیلم و تصاویر // در حال ویرایش

 


ادامه مطلب
نويسنده: MAT تاريخ: پنج شنبه 8 بهمن 1394برچسب:دانلود مستند پرونده‌اي براي خالق,پرونده‌اي براي خالق, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

دانلود مستند قربانی انسان در آیین های رازآلود
[تصویر: kali.jpg]
 
این مستند گذری است بر مسئله‌ای به نام قربانی انسان. مسئله‌ای که صحبت هر روز نیست. مسئله‌ای که بسیاری نه قادر به تصور آنند، نه قادر به درک آن و نه قادر به قبول وجود و ابعاد آن. اما متاسفانه این یک واقعیت است. واقعیتی تاریخی که تا به امروز ادامه دارد. واقعیتی که به نظر می‌رسد نه تنها از شدت آن کاسته نشده، بلکه سیر صعودی عظیمی به خود گرفته و در دنیای مدرن در مقیاس‏هایی بسیار بزرگتر انجام می‌شود.

ادامه مطلب
نويسنده: MAT تاريخ: پنج شنبه 8 بهمن 1394برچسب:مستند قربانی انسان در آیین های رازآلود,قربانی انسان در آیین های رازآلود,قربانی انسان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

دانلود مستند قرن خود – Century of the Self

 

 

 

 

مستند قرن خود با نام لاتین The Century Of The Self توسط آدام کورتیس در سال ۲۰۰۲ ساخته شد.
این مستند روند ۱۰۰ ساله ی آمریکا از انسان قابل اعتماد تا انسان خود شکوفا را به تصویر می‌کشد.
این مستند نشان می‌دهد که چگونه ادوارد برنایز(خواهر زاده‌ی فروید) که در دهه‌ی ۱۹۲۰ مبدع روابط عمومی بود و اولین کسی بود که با به ‌کار بردن نظریه‌های فروید سعی کرد که توده‌های مردم را کنترل کند. او به شرکت‌های عظیم آمریکا آموخت که چگونه می‌توانند با تحریک ضمیر ناخودآگاه توده‌های مردم آن‌ها را به خریدن کالاهایی که مورد نیازشان نیست ترغیب کنند.


ادامه مطلب
نويسنده: MAT تاريخ: پنج شنبه 8 بهمن 1394برچسب:دانلود مستند قرن خود,Century of the Self, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

دانلود مستند معمای داروین
کارگردان: لد آلن
سال ساخت: ۲۰۱۰
زمان فیلم: ۷۴ دقيقه
زبان گفتار: انگليسي زبان زيرنويس: فارسي

ادامه مطلب
نويسنده: MAT تاريخ: پنج شنبه 8 بهمن 1394برچسب:دانلود مستند معمای داروین,معمای داروین, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

مستند رازهای پنهان پول

فیلم مستند رازهای پنهان پول / Hidden Secrets of Money Documentary: Seven Stages of Empire / زیرنویس فارسی / قسمت دوم: هفت گام امپراطوری

 وجه رایج آمریکا یا همان «دلار» امروزه پشتوانه‌ی پولی بسیاری از کشورهای دنیاست و عمده‌ی کشورهای برخوردار از ثروت‌ واقعی نظیر عربستان، امارات، قطر، کویت و… ذخایر ارزی خود را به دلار انجام می‌دهند. امّا آیا دلار ذخیره‌ی مناسبی برای ثروت‌های واقعی کشورهاست؟


ادامه مطلب
نويسنده: MAT تاريخ: پنج شنبه 8 بهمن 1394برچسب:Hidden Secrets of Money,مستند رازهای پنهان پول, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

دانلود مستند افرینش جهان

http://www.zahra-media.ir/wp-content/uploads/2013/08/Afarinesh.jpg

 

 


ادامه مطلب
نويسنده: MAT تاريخ: پنج شنبه 8 بهمن 1398برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

خلوت عشاق

نويسنده: MAT تاريخ: دو شنبه 5 بهمن 1394برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

You_Can_Draw_in_30_Days

دانلود کتاب   You_Can_Draw_in_30_Days

download

 

نويسنده: MAT تاريخ: شنبه 12 دی 1394برچسب:Draw,You Can Draw in 30 Days, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

مجعولات فریبنده !


ادامه مطلب
نويسنده: MAT تاريخ: شنبه 9 فروردين 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

یاداشت 2
نويسنده: MAT تاريخ: چهار شنبه 28 اسفند 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

دانلود مستند

دانلود مستند

 

در ادامه میتوانید مستند های ظهور ،Phase 3 ، کتاب الهی ، مستند فریب ، راز آرماگدون ، اخراج شدگان، هالیوود و عرب ستیزی ، رازهای حک شده در سنگ-معماری رمزآلود واشنگتن ، مستند پول خرد و مستند اسرار ۱۱ سپتامبر را دانلود کنید.

 


ادامه مطلب
نويسنده: MAT تاريخ: چهار شنبه 30 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

معماهای توجیه ناپذیر /نقشه ی

 

دانیکن در مورد تاریخ و گذشته بشر می نویسد (( هر اتفاقی باید از طریق این تاریخ گذشته ی انسانها ، معرفی و تفسیر شود و در واقع هر اتفاقی به صورتی که محققان بخواهند ، در می آیند. بنابر این ما کاملا حق داریم در باره ی کلیه ی این طرح ها و نظریه ها شک کنیم. اگر این تاریخ گذشته را مورد بررسی و کنکاش قرار ندهیم ، پس الزاما باید ان را بپذیریم و دیگر کار تاریخ تمام شده است و می توان تمام آن را حقایقی مسلم شمرد . اما امروز وقت آن شده است که نظریات جدید به عنوان مبانی اصلی برای تحقیقی در باره ی گذشته ی انسانها ، جانشین تصورات و خیالات کهن گردد. ))

  

 


ادامه مطلب
نويسنده: MAT تاريخ: چهار شنبه 30 بهمن 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

دشت نازکا


ادامه مطلب
نويسنده: MAT تاريخ: چهار شنبه 30 بهمن 1392برچسب:دشت نازکا, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

فايل هاي صوتي مربوط به پرونده ي يوفوها

فايل هاي صوتي مربوط به گزارشات مختلف پيرامون رويت يوفو ها و مدعيان رويت آنان ، كساني چون كنت آرنولد و فايل هاي ديگري چون فايل صوتي گزارش رويت يوفو ها توسط فضانوردان آپولو ۱۱ يا شاتل ديسكاوري و گزارشهايي مربوط به حادثه ي جنگل  "رند شام" رو ميتونيد در ادامه مطلب گوش كنيد ودر صورت تمايل با يك برنامه ي دانلود ، دانلود كنيد. فرمت فايل هاي صوتي wma ميباشد.

 


ادامه مطلب
نويسنده: MAT تاريخ: چهار شنبه 30 بهمن 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

ساکنـین هوشـمند کائـنات - بخش چهارم

کنون این سئوال مطرح است که مفهوم جن به چه میزان در غرب شناخته شده است و آیا هیچ نظریه پرداز غربی جن را با موجودات فضایی مربوط دانسته است یا خیر؟

پاسخ این سئوال مثبت است. جرومه کلارک در دایره المعارف برخوردگان با وضعیت غیرعادی می گوید:" جن ها در اعتقادات سنتی عربی و پارسی، موجوداتی دیوسان و تغییر شکل دهنده هستند . . . جنیان پنج نوع بوده که یک نوع آن گهگاهی خیر اندیش است. معمولاً به شکل حشرات، غوک، عقرب و سایر حیوانات تنفر برانگیز و دوست نداشتنی در می آیند . . . . گوردن کریتون و آن درافل، حداقل دو تن از نویسندگان در خصوص موضوع یوفو هستند که یوفوران ها را همان جنیان می دانند که تغییر قیافه داده اند."

این که اجنه پنج نوع هستند، کمتر یا بیشتر مشخص نیست اما پنج نوع بودنشان بر پایه حدیثی منسوب به پیامبر اسلام است. در واقع لفظ جن برای این نژاد بیشتر حالت عام دارد تا خاص، به عبارتی قرآن همواره تحت لفظ جن از ایشان نام برده و وارد جزئیات شکل ظاهری آنان نشده است.

 


ادامه مطلب
نويسنده: MAT تاريخ: شنبه 26 بهمن 1392برچسب:ساکنـین هوشـمند کائـنات,بخش چهارم, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

ساکنـین هوشـمند کائـنات - بخش سوم

اما در معادله دریک، بحث از زاویه ماتریالیستی دنبال می شود. خواسته آفریننده مطرح نیست و فرض بر این است که یا آفریننده وجود ندارد یا خالق فرآیند خلق شدن را به حال خود واگذارده است. در صورت پذیرش چنان دیدگاهی است که می توان به محاسبه تعداد سیارات قابل سکونت پرداخت و حتی محاسبه نمود که چه تعداد نژاد فرازمینی قادر به مسافرت فضایی در کهکشان راه شیری و یا کل کیهان مادی وجود دارند.

http://s2.picofile.com/file/7992973331/k3.jpg

اجازه دهید با چند سئوال ملموس و منطقی نشان دهم که چگونه معادله دریک در عمل سربلند بیرون نمی آید. تاکنون حدود 10 درصد از گونه های حیات در کره زمین شناسایی شده است و با روند فعلی 500 سال طول می کشد تا همه ی گونه های حیات زمینی شناسایی شوند که این 10 درصد هم طبق محاسبات دسته جمعی 2700 دانشمند صورت پذیرفته است. اما مطابق روش های علم آمار و احتمال، تعداد موجودات زنده زمین شامل حدود 7770000 گونه جانوری، 298000 گونه گیاهی و 611000 گونه قارچ است.

 


ادامه مطلب
نويسنده: MAT تاريخ: شنبه 26 بهمن 1392برچسب:ساکنـین هوشـمند کائـنات,بخش سوم, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

ساکنـین هوشـمند کائـنات.بخش دوم
در این مقاله و در ادامه بحث حیات هوشمند در کائنات به قرآن رجوع نموده و به بررسی دیدگاه قرآن در خصوص حیات هوشمند در کائنات می پردازیم. در این مبحث، حین بحث جهت جلوگیری از مشوش شدن ذهن مخاطب به تخصصی سازی معنی چند لغت پرداخته شده است که این روند تا پایان این سری مقالات حفظ شده است.



ذکریا سیتچین در کتاب تماس های یزدانی در جستجوی یافتن سرزمینی توصیف شده در تورات است که فکر می کند باید مقر قلمرو آنوناکی ها بر روی روی زمین بوده باشد. در این جستجو به دنبال سرزمینی است که چهار رود پرآب در آن به هم می رسیدند. رود های دجله و فرات (سیحون و جیحون)، کارون و رودی که از سمت عربستان به سوی اروند رود و خلیج فارس می آمده و اکنون مدت هاست که خشکیده است. او به این نتیجه می رسد که آنوناکی ها در دریای اریدو لنگر انداخته بوده اند ...

ادامه مطلب
نويسنده: MAT تاريخ: شنبه 26 بهمن 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

ساکنـین هوشـمند کائـنات - بخش نخست

 

ریشه مفاهیمی مانند فرازمینی ها "Extraterrestrials" ، فضانوردان باستانی " Ancient Astronauts" و بیگانگان باستانی" " Ancient Aliens از بستر فرهنگی غرب برمی خیزد و برای ما مفاهیمی وارداتی محسوب می گردند. اما سئوال اول این است که آیا ما مردم فارسی زبان یا مسلمان هم در همین فاز مفاهیم و اصطلاحاتی داریم یا خیر؟ در بستر فرهنگی ما از آنها تحت چه لفظی نام برده می شود و به چه میزان با مفاهیم غربی تطابق دارند؟برای پاسخ دهی به دو سئوال فوق ابتدا باید به دنبال بستری رفت که بتوان در آن بستر به ابراز دیدگاه، ارائه دلایل منطقی پرداخته و بتوان تجزیه و تحلیل انجام داد.

 


ادامه مطلب
نويسنده: MAT تاريخ: شنبه 26 بهمن 1392برچسب:ساکنـین هوشـمند کائـنات,بخش نخست, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

پنج شنبه 24/11/92 15:24

سلام

ملالی نیست جز کم شدن گاه به گاهی خیالی دور که مردم به ان  شادمانی بی سبب مبگویند .

نامه ام باید کوتاه باشد

حال همه ی ما خوب است

اما تو باور نکن ....

نويسنده: MAT تاريخ: پنج شنبه 24 بهمن 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

معرفی گونه های فضایی

"و حال آنکه خدا شما را به انواع خلقت و اطوار گوناگون بیافرید.

قرآن کریم سوره ی نوح آیه ی ۱۴

 


ادامه مطلب
نويسنده: MAT تاريخ: چهار شنبه 1 آبان 1392برچسب:ادم فضايي , موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

ثبت اتوماتیک سایت ،وبلاگ در 350 موتور جستجوگر

* ثبت  اتوماتیک سایت ،وبلاگ در  350 موتور جستجوگر :

  » همچنین برای ثبت سایت شما در بیش از سیصد و پنجاه موتور جستجو (!) ، روی این لینک کلیک کنید: 

http://www.submitexpress.com/submit.html

 » پس از وارد كردن Url شما در این موتورها مدتی طول خواهد تا آدرس شما در موتور ثبت شود.

  » ممكن است به مرور زمان صفحات فوق دچار تغییراتی گردند كه این توضیحات بطور كلی برای تمامی موتورهای جستجوگر صادق است ...

موتورهای جستجو معمولا پس از مدتی از راه اندازی سایت ها و وبلاگ ها ، نام و مطالب آنها را در خود ایندکس (ثبت) می کنند. اما برای تسریع در ثبت سایت و مطالب شما در موتورهای جستجو ، باید این اقدام را خودتان انجام دهید .

سایت زیر این توانایی را دارد که سایت شما را در ۱۵۰موتور جستجو ثبت کند:

http://www.searchengineoptimizationcompany.ca/tools/search-engine-submitter 

پس از وارد کردن آدرس سایت و ایمیل خود دکمه ADD URL رابزنید و صبر کنید تا مراحل ثبت انجام شود. این کار حدود ۳تا ۸ دقیقه طول می کشد.

البته سایت زیر هم سایت بسیار قدرتمندی است در این زمینه:

 http://www.submitdomainname.com

ثبت سايت يا بلاگ در موتور های جستجو (Google, Yahoo, MSN)

اینم یک سایت خوب دیگه:

http://www.urlzip.ir/myred/reg.htm

ثبت وبلاگ یا سایت در 360 موتور جستجوگر معروف جهت افزایش آمار بازدید

موتورهاي جستجو معمولا پس از مدتي از راه اندازي سايت ها و وبلاگ ها ، نام و مطالب آنها را نوشته و شما تیکشونو برمیدارید یا اضافه می کنید

منبع:

http://ParsiTheme.ir/post-48.aspx

نويسنده: MAT تاريخ: سه شنبه 30 مهر 1392برچسب:بهينه سازي وب سايت,سو كردن سايت,سو,seo, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

http://www.uppic.com/do.php?img=96461

نويسنده: MAT تاريخ: پنج شنبه 18 مهر 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

اشارات علمی قرآن به ده پدیده نجومی

 


شاید شما هم مثل من تعجب کنید اگر بدانید ده حقیقت علمی مهمی که در قرن اخیر کشف شده است, قرآن 1400سال پیش از آن پرده برداشته است ....

....

ویژگی منحصر به فرد دوران ما این است که به عصر فضا نامگذاری شده است زیرا انسان توانسته است بسیاری از حقایق خیره کننده جهان خلقت را کشف کند و نوع نگاه ما را به جهان پیرامون خود تغییر دهد. عجیب آنکه که می بینیم این حقایق به طور واضح در کتابی که قبل از 1400سال پیش نازل شده است, بیان شده است. آن هم در دورانی که علم نجوم چیزی جز طالع بینی,فریب, خرافه و افسانه نبود.

خداوند بزرگ این حقایق علمی را در کتابش نهاده است تا راهنمای کسانی باشد که در حقانیت آن تردید دارند تا به واسطه آن نور حق و عظمت رسالت اسلام را دریابند... از مهمترین این حقایق علمی عبارتند از:





1- چگونگی آغاز جهان خلقت

از مهمترین اکتشافات دانشنمدان در قرن بیستم بی اعتبار ساختن اندیشه ازلی و ابدی بودن جهان است؛ آنان با دلایل متقن علمی ثابت کرده اند که آفرینش جهان با یک انفجار مهیب آغاز شده است که از آن به "انفجار بزرگ" یاد می کنند. تحقیقات همچنان درباره جزئیات این انفجار ادامه دارد. آنان می گویند: جهان هستی در ابتدا یک توده واحد بوده که منفجر شده و طی میلیون ها سال به شکل کنونی خود درآمده است.

برخی دانشمندان ترجیح می دهند که در بیان این پدیده به جای کلمه" انفجار هستی" از اصطلاحات دقیق تری چون "انفصال" استفاده کنند. در هر حال آنچه که مهم است این است که آنها با جعل این اصطلاحات در صدد بیان این واقعیت اند که جهان هستی در ابتدا یک توده واحد به هم پیوسته بوده (کانتا رتقا) سپس اجزای آن از یکدیگر انفصال یافته است(انفتقت) و بعد از آن ستارگان و کهکشانها و زمین و ... به وجود آمده است.







قرآن در بیان پدیده آغاز آفرینش با شیوه ای کاملا دقیق از دانشنمدان غربی پیشی گرفته است.

قرآن 1400 سال پیش در بیان این حقیقت دانشنمدان غرب پیشی گرفته است و دقیقا همان چیزی را می گوید که دانشمندان به آن دست یافته اند. به این آیه توجه کنید:

(أَوَلَمْ يَرَ الَّذِينَ كَفَرُوا أَنَّ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ كَانَتَا رَتْقًا فَفَتَقْنَاهُمَا) [الأنبياء: 30].

ترجمه: آيا كافران نداستند كه آسمانها و زمين به هم پيوسته بودند، و ما آنها را از يكديگر جدا كرديم.

اینجاست که این سوال متوجه کسانی می شود که حقانیت قرآن را منکرند: در زمان نزول قرآن چه کسی می دانست که جهان در ابتدا یک توده واحد به هم پیوسته بوده(رتقا) سپس از یکدیگر جدا شده (انتفتقت) و آنگاه جهانی کنونی به وجود آمده است. آیا او کسی جز خدای بلندمرتبه است؟



2- انبساط جهان

شاید بتوان"نظریه انبساط جهان" را مهمترین کشف نجومی قرن بیستم دانست, بر طبق این نظریه کهکشانها با سرعت فوق العاده ای در حال حرکت و فاصله گرفتن از یکدیگرند که در نتیجه آن, جهان هستی به طور مداوم در حال گسترش و انبساط است.





جهان هستی با سرعت زیادی در حال انبساط است اما ما آن را احساس نمی کنیم. دانشنمدان با استفاده از ابزار آلات پیشرفته توانسته اند سرعت آن را اندازه بگیرند. این حقیقتی است که در زمان نزول قرآن هیچ کسی اطلاعی از آن نداشت.

این دستاورد علمی دانشنمدان بعد از تحقیقات بسیار و صرف هزینه های زیاد و در مدت زمان طولانی به دست آمده است. عجیب آن که قرآن قبل از 1400سال پیش در آیه زیر خبر از گسترش جهان داده است.

( وَالسَّمَاءَ بَنَيْنَاهَا بِأَيْدٍ وَإِنَّا لَمُوسِعُونَ)[الذاريات: 47]

ترجمه: ما آسمان را با قدرت بنا کردیم و گستراننده آن هستیم.





3- چگونگی پایان جهان

نظریات متفاوتی درباره پایان جهان ارائه شده است اما نقطه اشتراک همه آن ها این است که جهان روزی به پایان خواهد رسید, بنابراین ممکن نیست انبساط جهان هستی تا ابد ادامه داشته باشد زیرا طبق قانون بقای انرژی, میزان ماده و انرژی همیشه ثابت است در نتیجه, گسترش جهان هستی متوقف خواهد شد و همان گونه که گسترش یافته بود شروع به بازگشت و جمع شدن خواهد کرد.





نظر کنونی دانشمندان این است که شکل جهان تقریبا به صورت یک ورقه مسطح است که اندکی انحنا دارد.

عجیب آنکه قرآن در آیه زیر به چگونگی پایان جهان و شکل جهان هستی که مانند یک ورقه منحنی است, اشاره کرده.

(يَوْمَ نَطْوِي السَّمَاءَ كَطَيِّ السِّجِلِّ لِلْكُتُبِ كَمَا بَدَأْنَا أَوَّلَ خَلْقٍ نُعِيدُهُ وَعْدًا عَلَيْنَا إِنَّا كُنَّا فَاعِلِينَ) [الأنبياء: 104]

ترجمه: روزى كه آسمان را همچون طومار نوشتهها درهم مىپيچيم و همان گونه كه آفرينش را آغاز كرديم، آن را باز مىگردانيم، اين وعدهاى است بر عهدهى ما و ما حتماً انجام دهنده ى وعدههاى خود هستيم

(اگر دقت شود می یابیم که ورقه های طوماری که غالبا در گذشته ها استفاده می شده ورقه ای مسطح است که به علت تا شدن اندکی انحنا پیدا می کند.)



4- سیاهچاله های فضایی

سیاهچاله های فضایی پدیده های عظیمی اند که تحقیق درباره وجود آنها تا بیش از نیم قرن ذهن دانشنمدان را به خود مشغول داشت تا اینکه سرانجام به وجود آنها اذعان کردند. دانشمندان می گویند: هنگامی که ستارگان بزرگتر می شوند ( سوخت هسته ای خود را به طور کامل تمام می کنند و در نیتجه نیروی گرانش موجود در آن بر ستاره غلبه کرده و باعث فرو ریزش آن به داخل و) تشکیل سیاه چاله می شود. هيچ چیزی نمي تواند از ميدان جاذبه چنين ناحيه اي خارج شود ، حتي يك دسته پرتو نور و به همین علت است که سیاهچاله ها قابل رؤیت نیستند.

دانشمندان سیاهچاله ها را دارای سه ویژگی اساسی می دانند:1- غیر قابل رؤیت اند 2- حرکت می کنند 3- جذب کننده ی سایر اجرام آسمانی اند. عجیب آنکه قرآن همین اوصاف را در این آیه ذکر می کند.

(فَلَا أُقْسِمُ بِالْخُنَّسِ * الْجَوَارِ الْكُنَّسِ) [التكوير: 14-15].

ترجمه: سوگند به (ستارگان) پنهان که در حال حرکت و جذب کننده اند.

الخنّس یعنی آنچه که پنهان میشود و دیده نمیشود, الجوار یعنی آنچه که با سرعت زیادی در حال حرکت است و الکنّس یعنی چیزی که جذب میکند (و صفحه آسمان را جاروب میکند). و این همان چیزی است که دانشنمدان درباره سیاهچاله ها به آن معترفند.

(مترجم: کُنّس جمع کانس است و کانس در زبان عربی چیزی است که جاروب می کند. وقتی در زبان عربی گویند: کنس البیت یعنی خانه را جاروب کرد در واقع سیاهچاله ها به علت قدرت جاذبه فوق العاده ای که دارند بسیاری از اجرام آسمانی را به سمت خود جذب می کنند و گویا فضای اطراف را جاروب می کنند!)





قرآن زمانی از سیاهچاله ها سخن به میان آورده است که احدی روی کره زمین هیچ تصوری از آن نداشته است.



5- تپ اخترها (ستاره های تپنده)

تپ اخترها از جنجالی ترین اکتشافات قرن بیستم محسوب میشوند, تپ اخترها به ستاره هایی اطلاق می شود که از آنها صدایی شبیه صدای چکش صادر می شود. به همین خاطر دانشمندان آن ها را چکشهای غول پیکر نامیده اند. آن ها بعد از تحقیقات فراوان به این نتیجه رسیده اند که این ستاره ها از خود امواج بسیار قوی و نفوذ کننده ای صادر می کنند که توانایی نفوذ از همه چیز را داراست؛ در یک نتیجه کلی می توان گفت که آنها "کوبنده" و "نافذ اند".





تپ اخترها یکی از حیرت آورترین پدیده های نجومی برای دانشنمدان اند.



قرآن با عباراتی رسا این حقیقت را بیان کرده است. آنجا که به این نوع ستاره ها سوگند یاد کرده و فرموده: (وَالسَّمَاءِ وَالطَّارِقِ * وَمَا أَدْرَاكَ مَا الطَّارِقُ * النَّجْمُ الثَّاقِبُ) [الطارق: 1-3].

ترجمه: سوگند به آسمان و(ستاره)كوبنده (ا) و تو چه مىدانى ستاره كوبنده چيست (2)همان ستاره نافذ(3).

به راستی که این آیات گواه صدق خدای سبحان در قرآن است.



6- ساختار بافتگونه کیهان (بافت کیهانی)

در قرن بیست و یکم دانشمندان سه کشور آمریکا, آلمان و انگلیس بزرگترین محاسبات کامپیوتری را به واسطه ابررایانه ها به منظور دستیبابی به شکل جهان هستی انجام دادند تا اینکه سوپرکامپیوتر, نمایی کوچک از ساختار جهان هستی ارائه داد.



جالب اینکه شکل ارائه شده مانند یک بافت بود, بر طبق این شکل دانشنمدان به این نتیجه رسیدند که کهکشانها مانند رشته های محکم یک بافت قرار گرفته اند؛ رشته هایی که مسافت هر یک از آنها به میلیونها سال نوری می رسد. نتیجه کلی دانشمندان این است که کیهان با کهکشانها بافته شده است.







این جهان خلقتی است که در آن زندگی می کنیم... در این تصویر رشته هایی را مشاهده می کنید که یک بافت محکم کیهانی را تشکیل می دهند. مسافت هریک از این رشته ها به میلیون ها سال نوری می رسد.

عجیب اینکه قرآن در آیه زیر به طرز حیرت آوری از این بافت کیهانی سخن گفته است.

(وَالسَّمَاءِ ذَاتِ الْحُبُكِ) [الذاريات: 7]

ترجمه: سوگند به آسمان دارای رشته بافتهای محکم.

به راستی که اگر پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) فرستاده خدا نیست چگونه به این حقیقت علمی دست یافته است؟



7- وجود حیات در فضا

بعد از کشف آثار ابتدایی ترین انواع حیات بر روی یکی از شهاب سنگهایی که از فضا به زمین فرود آمده بود سفرهای فضایی دانشنمدان به منظور کشف موجودات فضایی شروع شد. آنها بعد از مدتی کشف کردند که بر روی مریخ و سیارات دیگر مقادیری از آب وجود دارد و سرانجام نتیجه کلی آنها این بود که حیات در همه جا وجود دارد.







تقریبا می توان گفت که دانشمندان نجوم اتفاق نظر دارند که حیات در سیارات دیگر هم وجود دارد.

این حقیقت در قرن بیست و یکم کشف شد ولی قرآن در قرن هفتم میلادی در آیه زیر از آن خبر داده است.

(وَمِنْ آَيَاتِهِ خَلْقُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَمَا بَثَّ فِيهِمَا مِنْ دَابَّةٍ وَهُوَ عَلَى جَمْعِهِمْ إِذَا يَشَاءُ قَدِيرٌ)[الشورى: 29]

ترجمه: و از آيات اوست آفرينش آسمانها و زمين و آنچه از جنبندگان در آنها منتشر نموده و او هر گاه بخواهد بر جمع آنها تواناست.



8- ساختمان کیهانی

تا مدتها دانشنمدان گمان می کردند که حجم زیادی از کیهان را فضاهای خالی پر کرده است اما به تازگی کشف کرده اند که کیهان یک بنا و ساختمان محکم است و از آن با عنوان"ساختمان کیهانی" یاد می کنند. در سایه اکتشافات جدید دیگر کلمه "فضا: مکان خالی" معنایی ندارد چرا که کهکشانها, به منزله بلوکهای ساختمان کیهان به شمار می روند که بین آنها را ماده و انرژی تاریک پر کرده است.









کهکشانها مانند بلوکهای ساختمان کیهانی اند و ماده تاریک فضای هستی را پر کرده است.



عجیب اینکه در قرآن به هیچ وجه کلمه "فضا" به کار برده نشده است بلکه از آسمان با کلمه"بناء: ساختمان" یاد شده است. به عنوان مثال به این آیه توجه کنید: (الَّذِي جَعَلَ لَكُمُ الْأَرْضَ فِرَاشًا وَالسَّمَاءَ بِنَاءً) [البقرة: 22]

ترجمه: آن (خداوندى) كه زمين را براى شما فرشى (گسترده) و آسمان را بنايى (افراشته) قرار داد.

در آیه دیگر هم دقیقا به همین حقیقت اشاره شده است. (وَالسَّمَاءِ وَمَا بَنَاهَا) [الشمس: 5]

ترجمه: و قسم به آسمان و كسى كه آسمان را بنا كرده.

همه این آیات نشان می دهد که قرآن از جهت علمی بسیار دقیق است و همین دلیلی است بر حقانیت این کتاب.



9- دودهای کیهانی

تا مدتها دانشنمدان گمان می کردند که در کیهان, غبارهای فضایی وجود دارد ولی به تازگی کشف کرده اند آنچه که گمان می کردند غبار است "دودهای کیهانی"اند که شبیه همان دودی است که می شناسیم. در فضای کیهان مقادیر بسیار زیادی از این دودها که ناشی شده از انفجارات ابتدای خلقت است وجود دارد.

آزمایشات نشان می دهد که ذرات این دودها شباهتی به ذرات غبار ندارد. تشکیل این دودها به میلیاردها سال قبل در آغاز آفرینش جهان بر می گردد.





در این تصویر نمونه ای از دودهای کیهانی را مشاهده می کنید که تا سالها دانشنمدان گمان می کردند غبار کیهانی است.



جالب اینکه قرآن درباره ابتدای آفرینش کیهان چنین می گوید: (ثُمَّ اسْتَوَى إِلَى السَّمَاءِ وَهِيَ دُخَانٌ) [فصلت/11]

ترجمه: سپس به آفرینش آسمان پرداخت در حالی که به شکل دود بود.

اینجاست که از کسانی که در حقانیت قرآن تردید دارند می پرسیم: حضرت محمد(صلی الله علیه و آله) از کجا این علوم را قبل از هزار و چهارصد سال پیش آورده است؟





10- ماده تاریک

در حال حاضر نوعی رقابت میان دانشمندان علم نجوم درباره ماهیت ماده تاریک وجود دارد. یافته های علمی بیانگر این است که ماده تاریک ماده ای است که درصد بسیار زیادی از فضای هستی را پر کرده است و کهکشانها و ستارگان لابه لای این ماده تاریک قرار گرفته اند. ماده تاریک بسیار قوی است و بر روی چگونگی توزیع ماده مرئی در جهان هستی تاثیر مستقیم دارد.





ماده تاریک بسیار قوی است و به همراه انرژی تاریک بیش از 96% هستی را تشکیل می دهد.



ماده تاریک در قرآن به طرز دقیقی وصف شده است, قرآن نام این ماده را "السماء: آسمان"نامیده است. خداوند می فرماید: (وَزَيَّنَّا السَّمَاءَ الدُّنْيَا بِمَصَابِيحَ وَحِفْظًا ذَلِكَ تَقْدِيرُ الْعَزِيزِ الْعَلِيمِ) [فصلت: 12]

ترجمه: آسمان پایین را با چراغ ستارگان زینت دادیم و آن را حافظ قرار دادیم. این تقدیر خدای دانا و شکست ناپذیر است.

در نتیجه ستارگان آسمان را زینت می دهند ولی ما آسمان را به طور مستقیم نمی بینیم بلکه تنها ستارگانی که آسمان را زینت می دهند می بینیم. این آسمان بسیار قوی و سخت است. خداوند متعال می فرماید: وَبَنَيْنَا فَوْقَكُمْ سَبْعًا شِدَادًا[النبأ: 12]

ترجمه: و بر فراز شما هفت (آسمان) محكم بنا كرديم.

این آسمان ها همان آسمان های هفت گانه است.... .

(مترجم: مؤلف محترم در مقالات دیگر, درباره بافت و ساختمان کیهانی و ارتباط آن با ماده تاریک و چگونگی تطابق این پدیده با آیات قرآن به طور مفصل تر پرداخته اند که خوانندگان محترم می توانند به آنها رجوع کنند).

به خدا سوگند اگر قرآن تنها شامل همین ده حقیقت علمی بود برای صدق حقانیت و اعجاز آن کافی بود در حالی که قرآن دارای صدها حقائق علمی درباره کوه ها و دریاها و پزشکی و روانشناسی و... است که همه آن ها گواه صدق این کلام پروردگار است که می فرماید: (سَنُرِيهِمْ آَيَاتِنَا فِي الْآَفَاقِ وَفِي أَنْفُسِهِمْ حَتَّى يَتَبَيَّنَ لَهُمْ أَنَّهُ الْحَقُّ أَوَلَمْ يَكْفِ بِرَبِّكَ أَنَّهُ عَلَى كُلِّ شَيْءٍ شَهِيدٌ) [فصلت: 53]

ترجمه: نشانههاى خود را در كرانههاى عالم و در نفس خودشان به آنان خواهيم نماياند تا براى آنان روشن شود كه او حقّ است. آيا كافى نيست كه پروردگارت بر همه چيز آگاه است؟

 

 


 
نويسنده: MAT تاريخ: یک شنبه 26 خرداد 1392برچسب:اشارات علمی قرآن, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

فاطمیه 92

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نويسنده: MAT تاريخ: جمعه 3 خرداد 1392برچسب:مسجد امام حسن, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

اموزش ارسال sms رایگان

معرفی يك سايت خارجي كه خدمات SMS را به صورت مجانی در اختيار شما قرار مي دهد .
از مزیت های جالبي كه اين سايت داره ، ميتوان به موارد زیر اشاره کرد :
- ارسال اس ام اس از طرف گوشي خودتان !
- اس ام اس هایی بدون تبلیغات
- ارسال اس ام اس به سراسر جهان
- امكان ارسال پيام كوتاه در زمان و تاريخ مشخص
- اطلاع از وضعیت پیامهای ارسال شده یا
Delivery Report
- امکان اضافه کردن دفترچه تلفن
- امكان ارسال پيام گروهي
- امکان کسب اعتبار از طریق ارسال دعوت نامه برای دوستان خود
- مديريت پيامهاي ارسال شده
توجه : دقت داشته باشيد ، فقط عزيزاني كه از اپراتور اول تلفن همراه استفاده مي كنند قادر به ثبت نام در اين سايت هستند .

- ارسال اس ام اس از طرف گوشي خودتان ! :
اگر تا به حال از طريق اينترنت اقدام به ارسال پيام كوتاه كرده باشيد ، حتما ديده ايد كه اس ام اس هاي ارسالي شما از طرف شماره اي شبيه ۳۰۰۰۷۹۸۵ و يا گزينه هاي مشابه ارسال ميشه كه شماره شركتي است كه از خدمات پيام كوتاه استفاده مي كنيد .
و هميشه
SMSهاي شما از طرف آن شركت ارسال مي شود .
اما سايتي كه قصد معرفي آن را داريم به شيوه اي باور نكردني ، اس ام اس را از طرف گوشي شما ارسال مي كند …..دقيقا مثل اينكه شما با گوشي خودتان اقدام به ارسال
SMS كرده ايد …. طرف مقابل شماره ارسال كننده را شماره موبايل شما خواهد ديد …. نه ۳۰۰۰۰ و غيره ….
مزيت ديگر اين سايت اينه چون اس ام اس رو از طرف گوشي شما ارسال مي كنه اگر طرف به اس ام اس شما جواب بدهد جواب آن به دستتان خواهد رسيد در صورتي كه در ديگر سيستمها به دليل استفاده از شماره هاي شركتهاي ارسال اس ام اس ، پيام در صورت جواب داده شدن به دست شما نمي رسه !

– اس ام اس هایی بدون تبلیغات :
مزیت دوم و بسیارعالی این سایت ، ارسال sms هایی بدون تبلیغات است …. که مطمئنا میتونه جالب باشه .

– ارسال اس ام اس به سراسر جهان :
مزیت دیگر این سایت امکان ارسال اس ام اس به تمامي كشورهاي جهان است

- اطلاع از وضعیت پیامهای ارسال شده یا Delivery Report:
یکی دیگر امکانات جالبی که این سایت به شما ارائه می دهد ، امکان اطلاع از وضعیت پیام (Delivery Report) می باشد . توجه داشته باشید که پیامی که در همه سایتها مبنی بر ارسال موفقیت آمیز پیام شما ، پس از ارسال به نمایش در می آید به معنای Delivery Report نمی باشد بلکه آن پیغام تنها شما را از ارسال موفقیت آمیز پیام به سرور سایت مطلع می کند ، نه گزارش پیام رسیده به شخص .به خاطر همین موضوع است که مثلا شما در سایتی اقدام به ارسال sms می کنید و سایت نیز به شما پیغام می دهد که پیام شما ارسال شده است در حالی که به دليل بروز مشكلاتي ،هیچ وقت آن پیام به دست دوستتان نمی رسد ! (مشکلی که حتما به آن برخورد کرده اید) . همچنین اگر پیام شما با موفقیت ارسال شود ولی مثلا مشترک مورد نظر در دسترس نباشد و یا گوشی فرد مورد نظر خاموش باشد . تنها هنگامی که فرد اس ام اس را مشاهده کند به شما اطلاع می دهد که پیام شما به دست وی رسیده است .

- امکان اضافه کردن دفترچه تلفن :
با استفاده از این قابلیت قادرید تا شماره دوستان و آشنایان خود را وارد کرده تا هنگام ارسال SMS برای آنها نیازی به حفظ شماره موبایل و تایپ شماره های آنها نداشته باشید . البته این بخش در اکثر سایتهای ایرانی و خارحي ارائه دهنده SMS نیز وجود دارد .

- امکان کسب اعتبار از طریق ارسال دعوت نامه برای دوستان خود :
حتما برای شما نیز این سوال پیش آمده که چه مقدار پیام کوتاه می توان با این سایت ارسال کرد . شما پس از ثبت نام قادر به ارسال تعداد محدودی پیام کوتاه می باشید اما نگران نباشید ، شما می توانید با ارسال دعوت نامه برای دوستانتان برای خود اعتبار کسب کنید . همچنين قادريد تا در هر لحظه ليست كساني كه دعوت نامه شما را دريافت كرده و در سايت ثبت نام كرده اند را به همراه اعتبار جايزه خود بابت معرفي دوستتان به اين سایت مشاهده كنيد .

- امكان ارسال پيام كوتاه در زمان و تاريخ مشخص :
يكي ديگر از مزيتهاي جالب اين سايت اينه كه شما مي تونيد يك پيام را هم اكنون ارسال كنيد ولي در زمان و تاريخي مشخص به دست دوستتان برسد !

- مديريت پيامهاي ارسال شده :
در بخش ديگري كه در سايت فوق قرار دارد ، قادريد تا آرشيو كامل پيام هاي ارسال شده را مشاهده كنيد .

همچنين وضعيت Delivered Report پيام هاي كوتاه كه قبلا در مورد آن توضيح داديم نيز در همين بخش قابل مشاهده است .

جهت ثبت نام در اين سايت كافي است ابتدا بر روي لينك زير كليك كنيد:

—– ورود به سایت —–

حال با صفحه اي مشابه صفحه زير مواجه خواهيد شد كه جهت مشاهده سايت به زبان انگليسي مي بايست بر روي دكمه اي كه به منظور تغيير زبان سايت به انگليسي قرار داده شده است كليك كنيد :

 

01.gif

سپس زبان سايت ، انگليسي شده و جهت ثبت نام لازم است بر روي لينك ثبت نام كه با عنوان Sign Up مشخص شده است ، كليك كنيد .

02.gif

حال در صفحه موجود لازم است فرم ثبت نام را پر كنيد كه به شرح هر كدام مي پردازيم :

03.gif

1- در قسمت اول نام و نام خانوادگي خود را تايپ كنيد ، دقت كنيد اين نام حتما بايد شامل دو قسمت باشد

۲- در قسمت شماره ۲ مي بايست يك ايميل معتبر از خودتان را وارد كنيد ، دقت داشته باشيد ، اين سايت يك كد فعال سازي به ايميلي كه درج كرديد خواهد فرستاد كه براي ادامه ثبت نام به آن نياز خواهيد داشت ، پس حتما يك ايميل معتبر وارد كنيد .

۳- در قسمت شماره ۳ مي بايست يك كلمه عبور براي خود انتخاب كنيد و در كادر بعدي نيز همان را تكرار كنيد .

۴- در قسمت شماره ۴ كشور ايران را انتخاب كنيد .

۵- در قسمت شماره ۵ مي بايست شماره موبايل خود را بدون ۰ اول آن درج كنيد . دقت داشته باشيد اين سايت تنها براي مشتركين اپراتور اول قابل پشتيباني است ، لذا چنانچه از سيم كارت هاي اپراتورهاي ديگر از قبيل ايرانسل يا تاليا استفاده مي كنيد ، قادر به ثبت نام و استفاده از امكانات اين سايت نمي باشيد .

۶- در بخش شماره ۶ مي بايست سن خود و جنسيت خود را انتخاب كنيد .

با كادر Possible comments كاري نداشته باشيد .

۷- در بخش شماره ۷ مي توانيد ابتدا تعيين كنيد كه اگر تنها ۱۰ اعتبار داشتيد يك ايميل براي شما اتوماتيك ارسال شود كه ضروري به نظر نمي رسد و بهتر است اين گزينه را انتخاب نكنيد .

اما قسمت I unconditionally accept The terms of use by submitting this form را جهت پذيرفتن شرايط سايت حتما مي بايست انتخاب كنيد (به اصطلاح تيك بزنيد) .

سپس بر روي دكمه Submit كليك كنيد .

حال با پيغامي مواجه خواهيد شد كه به شما اطلاع مي دهد ، ثبت نام شما انجام شد و جهت اتمام مراحل ثبت نام لازم است تا بر روي لينكي كه به ايميل شما فرستاده شده است كليك كنيد .

وارد اكانت ايميل خود شويد و ايميل مربوطه را بازگشايي كرده و بر روي لينك ارسالي كليك كنيد (در صورتي كه با مراجعه به ايميل خود آن را در Inbox نيافتيد ، شاخه Bulk يا Spam ايميل خود را نيز چك كنيد) .

سپس اكانت شما فعال مي شود .

پس از ورود به حساب كاربري خود ، مي بايست شماره موبايل خود را در كادري ، بار ديگر وارد كرده و تاييد كنيد تا يك كد فعال سازي به موبايل شما ارسال گردد . سپس كد مورد نظر را در كادر مورد نظر تايپ كنید.

بعد از وارد شدن به سایت با Username و Password خود در منوی بالا قسمت Send روی SMS کلیک کنید .

برای وارد کردن شماره فردی که می خواهید بعد از شماره 98 وارد کنید , Send رو بزنید.

منبع: فراموبایل

نويسنده: MAT تاريخ: سه شنبه 13 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

sms

از جمله استفاده های اولیه تلفن همراه ارسال اس ام اس (پیامک!) به دیگران است. اما این جمله، با گذشت سال ها، می تواند به این صورت هم تغییر کند که: از جمله استفاده های اینترنت، ارسال اس ام اس رایگان به دیگران است! چند وقتی می شود که با آمدن سرویس های جدید و اضافه شدن آن ها به خدمات تحت وب، امکانات تلفنی فراوانی در اختیار کاربران اینترنت قرار داده شده است که یکی از آن ها، SMS هایی است که قابلیت ارسال از طریق وب را دارند. سرویس های زیادی هم به همین دلیل ایجاد شدند که خدمات مختلفی را به کاربرانشان ارائه می دهند و بعضی از آن ها نیز به صورت پراکنده در وب معرفی شده اند اما در این پست با توجه به نوشته جدید Sean P. Aune قصد دارم که 10 سرویس ایده آل برای ارسال اس ام اس رایگان از اینترنت را به شما معرفی کنم.

 

Bloove.com: از طریق نرم افزاری که در تلفن خود نصب می کنید، قادر به ارسال SMS از طریق این سایت خواهد بود. با نصب این نرم افزار می توانید کلیه لیست شماره های خود را به برنامه اضافه کنید تا هنگام ارسال، آسوده تر باشید! ضمنا برای استفاده از این نرم افزار، نیاز به اتصال اینترنت از طریق موبایل خود را دارید. بنابراین احتمالا این سرویس بیشتر در بین کاربران ایرنسل محبوبیت داشته باشد.

 

ClearSMS.com: سرویسی کاملا حرفه ای برای ارسال تبلیغات از طریق SMS. هنگام ثبت نام، به طور رایگان 10 اس ام اس در اختیار شما قرار می گیرد. از این 10 عدد کمال استفاده را بکنید و اگر تمایل داشتید، برای استفاده های بیشتر، یک اکانت پولی در سایت رجیستر کنید!

GizmoSMS.com: این سرویس امکان ارسال اس ام اس به بیش از 50 کشور مختلف جهان را به شما می دهد. پس اگر دوست یا آشنایی در کشوری به غیر از ایران داشتید، به فکر هزینه ارسال اس ام اس برای او نباشید و از این سایت استفاده کنید!

 

Group2Call.com: این سرویس علاوه بر ارسال اس ام اس، امکان ارسال پیام صوتی را نیز به شما می دهد! ارسال SMS در این سایت هیچ محدودیت عددی ندارد و برای ارسال پیام صوتی نیز، می توانید تا مرز 50 تا را بدون خرج هیچ مبلغی، به سادگی تمام انجام دهید!

Jaxtr.com: و اما این سایت! مختصرا می توانم این را بگویم که برای استفاده از آن درنگ نکنید! Jaxtr با ویجتی که در اخیارتان می گذارد، این امکان را به شما می دهد تا به وسیله آن، با خوانندگان وبلاگ خود، ارتیاط پیامکی داشته باشید و این یعنی…! ضمن اینکه دوستان آشنای زیادی را می توانید در این سایت بیابید!

OhDontForget.com: از طریق این سایت نه تنها امکان ارسال اس ام اس به طور معمول را دارید، بلکه می توانید با تعیین زمان مشخص، اس ام اس های زمان بندی شده را برای دوستان خود ارسال کنید. متاسفانه این سایت تنها 37 سرویس دهنده خدماتی را پشتیبانی می کند که بیشتر برای افراد آن سوی آب ها مناسب است!

 

SMSGupShup.com: این سرویس این اجازه را به شما می دهد تا با ارسال یک پیام، آن را دوباره برای گروهی که ایجاد می کنید ارسال نمایید. این گروه می تواند تا 5000 نفر عضو هم داشته باشد!

Swaggle.mobi: اگر کاربری هستید که آیفون دارید، حتما این سایت به دردتان خواهد خورد. وب سایتی برای ارسال اس ام اس که بیشتر برای کاربران آیفون راه اندازی شده است.

 

Yahoo Mobile: یاهو هم از این قافله عقب نمانده! اما تنها عیب آن عدم پشتیبانی ایران در لیست کشور های آن است. البته این مورد نه بخاطر سرویس دهنده های تلفن در ایران، بلکه به لحاظ سیاست کلی سایت است. به هر حال می توانید از امکان ارسال اس ام اس به دیگر دوستانتان در خارج از ایران از آن استفاده کنید.

Yellowpipe: این سایت در اصل یک سرویس دهنده میزبانی هاست است! اما خوب امکانی را هم برای ارسال اس ام برای دیگران فراهم کرده است. شما حتی می توانید شماره ای را برای دریافت پاسخ اس ام اس ها در اختیار سایت قرار دهید تا برایتان ارسال شود. پس اگر ساکن امریکا و یا اروپا هستید Yellowpipe را از دست ندهید! ضمنا اگر شما نیز وب سایت مشابهی را می شناسید می توانید آن را به این لیست بیافزایید.

این هم تعدادی دیگر از سایتهای ارائه کننده سرویس SMS رایگان

 

http://www.sms.bi

 

http://www.iransmsbox.com

http://www.iransms.com

http://www.network.smsbox.ir

http://www.dgr-sms.com

http://www.smskon.com

http://www.sms4iran.com

http://www.zenith-sms.com

http://www.parssms.com

http://www.smsiran.com

http://www.sms.parsonline.net

http://www.sms.irost.org

http://www.sms2him.com

http://www.smscity.com

http://www.navand.ir

http://www.intellisoftware.co.uk

http://www.sms22.com

منبع: وبلوگینا

نويسنده: MAT تاريخ: سه شنبه 13 فروردين 1392برچسب:sms, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

کیهان شناسی

معجزات علمی قرآن در کیهان شناسی... 

 


ادامه مطلب
نويسنده: MAT تاريخ: یک شنبه 4 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

تکرار کلمات در قرآن


تکرار کلمات در قرآن


ادامه مطلب
نويسنده: MAT تاريخ: یک شنبه 4 فروردين 1392برچسب:تکرار کلمات در قرآن, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

اشاره های علمی

 

و از آيات اوست آفرينش آسمانها و زمين و آنچه از جنبندگان در آنها منتشر نموده؛ و او هرگاه بخواهد بر جمع آنها تواناست!
سوره شوری آیه 29

...........................

پس منتظر روزى باش که آسمان دود آشکارى پديد آورد...
سوره دخان آیه 10

..........................

بي شکّ در آسمانها و زمين نشانه‏هاى (فراوانى) براى مؤمنان وجود دارد؛
سوره جاثیه آیه 3

..........................

پس حمد و ستايش مخصوص خداست، پروردگار آسمانها و پروردگار زمين و پروردگار همه جهانيان!
سوره جاثیه آیه 36

..........................

ما آسمانها و زمين و آنچه را در ميان اين دو است جز بحق و براى سرآمد معيّنى نيافريديم؛ امّا کافران از آنچه انذار ميشوند روى گردانند!
سوره احقاف آیه3

..........................

بگو: آيا شما به آن کس که زمين را در دو روز آفريد کافر هستيد و براى او همانندهايى قرارمى‏دهيد؟! او پروردگار جهانيان است!
سوره فصلت آیه 9

..........................

سپس به آفرينش آسمان پرداخت، در حالى که بصورت دود بود؛ به آن و به زمين دستور داد: «به وجود آييد (و شکل گيريد)، خواه از روى اطاعت و خواه اکراه!» آنها گفتند: «ما از روى طاعت مى‏آييم (و شکل مى‏گيريم)!»
سوره فصلت آیه11

 ..........................

در اين هنگام آنها را بصورت هفت آسمان در دو روز آفريد، و در هر آسمانى کار آن (آسمان) را وحى (و مقرّر) فرمود، و آسمان پايين را با چراغهايى [= ستارگان‏] زينت بخشيديم، و (با شهابها از رخنه شياطين) حفظ کرديم، اين است تقدير خداوند توانا و دانا!
سوره فصلت آیه12

..........................

و از نشانه‏هاى او، شب و روز و خورشيد و ماه است؛ براى خورشيد و ماه سجده نکنيد، براى خدايى که آفريننده آنهاست سجده کنيد اگر مى‏خواهيد او را بپرستيد!
سوره فصلت آیه37

..........................

 

آيا آنان به آسمان بالاى سرشان نگاه نکردند که چگونه ما آن را بنا کرده‏ايم، و چگونه آن را (بوسيله ستارگان) زينت بخشيده‏ايم و هيچ شکاف و شکستى در آن نيست؟!
سوره ق آیه 6

 ..........................

ما آسمانها و زمين و آنچه را در ميان آنهاست در شش روز [= شش دوران‏] آفريديم، و هيچ گونه رنج و سختى به ما نرسيد! (با اين حال چگونه زنده‏کردن مُردگان براى ما مشکل است؟!)
سوره ق آیه 38

 ..........................

قسم به آسمان که داراى چين و شکنهاى زيباست،
سوره ذاریات آیه 7

 ..........................

و روزى شما در آسمان است و آنچه به شما وعده داده مى‏شود!
سوره ذاریات آیه22

..........................

و ما آسمان را با قدرت بنا کرديم، و همواره آن را وسعت مى‏بخشيم!
سوره ذاریات آیه 47

..........................

آنها (چنان لجوجند که) اگر ببينند قطعه سنگى از آسمان (براى عذابشان) سقوط مى‏کند مى‏گويند: «اين ابر متراکمى است!»
سوره طور آیه 44

..........................

سوگند به ستاره هنگامى که افول مى‏کند،
سوره نجم آیه 1

..........................

 

و اينکه اوست پروردگار ستاره «شعرا»!

سوره نجم آیه 49

..........................

قيامت نزديک شد و ماه از هم شکافت!
سوره قمر آیه 1

..........................

خورشيد و ماه با حساب منظّمى مى‏گردند،
سوره رحمن آیه 5

..........................

و آسمان را برافراشت، و ميزان و قانون (در آن) گذاشت،
سوره رحمن آیه 7

..........................

تمام کسانى که در آسمانها و زمين هستند از او تقاضا مى‏کنند، و او هر روز در شأن و کارى است!
سوره رحمن آیه29

..........................

اى گروه جنّ و انس! اگر مى‏توانيد از مرزهاى آسمانها و زمين بگذريد، پس بگذريد، ولى هرگز نمى‏توانيد، مگر با نيرويى (فوق العاده)!
سوره رحمن آیه 33

..........................

در آن هنگام که آسمان شکافته شود و همچون روغن مذاب گلگون گردد (حوادث هولناکى رخ مى‏دهد که تاب تحمل آن را نخواهيد داشت)!
سوره رحمن آیه 37

..........................

 

 

نظریه های علمی و اشارات انها در قران:

 

 پيدايش جهان(فصلت/11)، انبساط و گسترش عالم (ذاريات /47)، اتحاد ويگانگي جهان و وجود آب در هر موجود زنده(انبياء/30)،حركت هموار ومناسب زمين(ملك/15) و (نمل/88)، حركت زمين به دور خود (فرقان/46-45)، مسطح نبودن زمين(رحمن/17)،بيضي شكل بودن تقريبي زمين(نازعات/30)،(اعراف/137) و(شمس/6)، ناقص شدن كره ي زمين در هر دو قطب(رعد/41)، كوهها عامل استحكام پوست زمين (نبأ/7) ، قوه ي جاذبه (رعد/ 2) و (لقمان/10)، پيدايش دريا (مؤمنون/18)، درياي شور وشيرين(فاطر/12)، دريا گهواره ي زندگي (نور/45)، زوجيت يا وجود بارهاي مثبت ومنفي در هر چيز(يس/36)،(ذاريات/49)و (رعد/3)،نظريه ي نسبيت (حج/47) (سجده/5) و(معارج/4)، اشاره به كوچكتر از ذره و در حقيقت مواد سازنده ي اتم(يونس/61)و (سبأ/3)، و.. .

 

 

 

نظریات علمی  در قران (درمورد فضا):

 

تفاوت ستاره و سياره (يونس/5)و (فرقان/61)، گردش خورشيد،ماه،زمين وسيارگان در مدارهاي مشخص(يس/40-38)،(انبياء/33) و(تكوير/16-15)، پيش بيني مسافرت به فضا و عبور از جو(رحمن/33)و(انعام/125)،سقوط سنگهاي آسماني (رحمن/35)،شهابها(جن/8)،فقدان اكسيژن و هوا در ارتفاعات بالاي جو(انعام/125)تسخير كره ي ماه و احتمالاً خورشيد(ابراهيم/33)،مطالبي در مورد سياره ي زهره (طارق/3-1) وجود ساكنين ديگر در كرات آسماني(شوري/29) و.. .

  

 

                 مطالب بیشتر در این تایپیک

نويسنده: MAT تاريخ: یک شنبه 4 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

گردش خون


آیا در قرآن به مسئله‌ ی گردش خون در بدن اشاره شده است؟

 


ادامه مطلب
نويسنده: MAT تاريخ: یک شنبه 4 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

مناظره حضرت علي(ع) با اسقف نجران

مناظره حضرت علي(ع) با اسقف نجران


ادامه مطلب
نويسنده: MAT تاريخ: یک شنبه 4 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

سوره حمد

سوره حمد از نگاه مقدس اردبيلي رحمه الله

سوره حمد


ادامه مطلب
نويسنده: MAT تاريخ: یک شنبه 4 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

گردش زمین

گردش زمین


ادامه مطلب
نويسنده: MAT تاريخ: یک شنبه 4 فروردين 1392برچسب:اعجاز علمی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

زخم بستر

 زخم بستر


 


ادامه مطلب
نويسنده: MAT تاريخ: یک شنبه 4 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

گسترش جهان

              گسترش جهان


ادامه مطلب
نويسنده: MAT تاريخ: یک شنبه 4 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

اتمسفر زمین

اتمسفر زمین

وَجَعَلْنَا السَّمَاءَ سَقْفًا مَحْفُوظًا وَهُمْ عَنْ آیاتِهَا مُعْرِضُونَ (انبیاء/32)

و آسمان را سقفی محفوظ[بر فراز زمین]قرار دادیم، که اینان از نشانه‏های آن روی گردانند».

 


ادامه مطلب
نويسنده: MAT تاريخ: یک شنبه 4 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

از ان روزی که این عالم به پا شد ، حسـین ابـن علـی ارباب ما شد ، خدا چو جام عشقی در جهان ریخت ، تجلیگاه مستان کــــربـــلا شد

نويسندگان

وضعیت آب و هوا

جستجوي مطالب

IP

design‬‏ abbasi01.Mohsen Abbasi